RICOH

Niestety Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript.
Bez obsługi JavaScript ta strona nie będzie miała pełnej funkcjonalności.
Najczęściej zadawane pytania

Jak uzyskać dostęp do najczęściej zadawanych pytań (FAQ) na stronie internetowej eService?

Najczęściej zadawane pytania (FAQ) znajdują się na stronie głównej portalu eService. Aby wyświetlić wszystkie FAQ, kliknij na link " najczęściej zadawane pytania" na stronie głównej portalu. Na stronie tej znajdziesz spis treści podzielony na kategorie. Po wybraniu odpowiedniej kategorii, wyświetlone zostaną wszystkie pytania do niej należące.

***

Dlaczego podczas rejestracji na portalu eService system informuje, że nie można kontynuować rejestracji użytkownika?

Najczęstszą przyczyną jest błędnie podany numer seryjny urządzenia lub błędnie wpisany kod pocztowy. Uwaga: kod pocztowy powinien być wpisany bez separatora (np. 00123 – prawidłowo, 00-123 - nieprawidłowo).

***

Dlaczego nie mogę się zalogować?

Jeśli nazwa użytkownika lub hasło zostały nieprawidłowo wprowadzone nie będzie można zalogować się w portalu eService. Przy wprowadzaniu hasła, rozróżniane są duże i małe znaki, dlatego upewnij się, czy hasło zostało prawidłowo wprowadzone.

***

Co należy zrobić, jeśli zapomnę loginu lub hasła?

W takim przypadku należy wybrać opcję " Zapomniałeś hasła?" na stronie głównej portalu eService. Po wybraniu niniejszej opcji system poprosi o podanie nazwy użytkownika. Następnie należy odpowiedzieć na pytania bezpieczeństwa. Jeżeli odpowiedź na pytanie bezpieczeństwa będzie prawidłowa, hasło zostanie wysłane na adres email podany podczas rejestracji.

***

Jak anulować zgłoszenie serwisowe?

Aby anulować zgłoszenie serwisowe, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Ricoh Polska: tel. 0 801 399 007