RICOH

Niestety Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript.
Bez obsługi JavaScript ta strona nie będzie miała pełnej funkcjonalności.
[2017-05-08] Zmiana sposobu zamawiania materiałów ekspoatacyjny

Chcielibyśmy poinformować Państwa, że z dniem 15 maja 2017 zmieni się sposób składania zamówień na materiały eksploatacyjne (tonery) dla urządzeń Ricoh. Od tego dnia zamówienia przyjmowane będą wyłącznie za pośrednictwem usług takich jak Portal eService lub @Remote Zdalna Diagnostyka.

Obie usługi mogą być używane jednocześnie. Należy jednak pamiętać o tym, że urządzenia z aktywną usługą Zdalnej Diagnostyki @Remote samodzielnie zamawiają materiały eksploatacyjne (tonery), a więc nie należy tworzyć zamówień na te materiały manualnie (telefon, e-mail lub za pośrednictwem Portalu eService).

W przypadku pytań prosimy o kontakt z Państwa opiekunem handlowym.

Jesteśmy również do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu 801 399 007.