RICOH

Niestety Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript.
Bez obsługi JavaScript ta strona nie będzie miała pełnej funkcjonalności.
[2017-11-08] Zmiana sposobu składania Zlecenia Serwisowego

Chcielibyśmy poinformować Państwa, że z dniem 02 stycznia 2018 zmieni się sposób składania zamówień na zlecenia serwisowe dla urządzeń Ricoh. Od tego dnia zamówienia przyjmowane będą wyłącznie za pośrednictwem usług takich jak Portal eService lub @Remote Zdalna Diagnostyka.

Obie usługi mogą być używane jednocześnie. Należy jednak pamiętać o tym, że urządzenia z aktywną usługą Zdalnej Diagnostyki @Remote samodzielnie zamawiają materiały eksploatacyjne (tonery), a więc nie należy tworzyć zamówień na te materiały manualnie (telefon, e-mail lub za pośrednictwem Portalu eService).

W przypadku pytań prosimy o kontakt z Państwa opiekunem handlowym.

Jesteśmy również do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu 801 399 007 oraz adresem email: eservice@ricoh.pl